تجهیزات مانیتورینگ از راه دور،سنسورهای مبتنی بر شبکه
کنترل دسترسی و راه حل های امنیتی


Poseidon2 3268

مانیتورینگ سنسورها و کنترل I / O تحت شبکه. ذخیره داده های اندازه گیری شده در حافظه داخلی (Data Logger)، هشدار به درجه حرارت بالا، ارسال ایمیل هشدار و اتصال به سیستم سنسور ابری از قابلیت های دستگاه Poseidon2 3268 می باشد.

پشتیبانی از 4 ورودی دیجیتال (dry contacts)، 8 سنسور خارجی و کنترل خروجی رله تحت شبکه (2 خروجی دیجیتال). پشتیبانی از پروتکل های M2M نظیرSNMP، MODBUS / TCP، XML، و پورتال آنلاین Sensdesk.com.

خروجی رله را می توان تحت وب به صورت دستی و یا به صورت خودکار برنامه ریزی نمود (Thermostat تحت شبکه و یا Hygrostat تحت شبکه)

امکان اتصال 8 سنسور مختلف نظیر دما، رطوبت، سنسور شدت نور، سنسور اندازه گیری جریان و ولتاژ AC و DC و ... 4 ورودی دیجیتال را می توان به آشکارسازهای دود، آشکارسازهای قطع برق، تشخیص نشتی آب و غیره متصل کرد.

ارسال ایمیل هشدار، SNMP Trap و SMS (توسط GSM مودم تحت شبکه)در صورت تغییر مقدار یکی از سنسورها و دتکتورها از محدوده مشخص شده. SMS را می توان بدون نیاز به هیچ گونه نرم افزار اضافی ارسال نمود. تمام دستگاه های HW Group می توانند SMS هشدار را از طریق یک GSM مودم مرکزی و تنها با استفاده از یک سیم کارت ارسال کنند.

  • Poseidon2-3268-3
  • Poseidon2-3268-4
  • Poseidon2-3268-1
  • Poseidon2-3268-2

توسط رابط کاربری تحت وب دستگاه می توان مقادیر اندازه گیری شده توسط سنسورها، وضعیت دتکتورها، خروجیهای رله را مشاهده نمود و به تمامی تنظیمات دستگاه نیز دسترسی پیدا کرد. همچنین توسط نرم افزار تلفن همراه (آندروید، آی فون)، و یا از طریق پورتال آنلاین امکان مانیتورینگ و نظارت از راه دور وجود دارد. جهت جمع آوری داده ها و نظارت بر سنسورها ، توصیه می کنیم از نرم افزار HWg-PDMS که قادر به نمایش نمودار و استخراج داده ها به صورت اکسل می باشد استفاده نمایید.

Poseidon2 3268 را می توان به نرم افزارها و خدمات ابری مختلف با استفاده از پروتکل های SNMP، MODBUS / TCP، XML، HWg-Push متصل نمود.


امکانات

  •  قابلیت نظارت بر4 ورودی دیجیتال (DI) ، 8 سنسور و 2 خروجی رله قابل برنامه ریزی، ثبت داده های اندازه گیری شده در حافظه داخلی.
  •  ارسال ایمیل، راه اندازی خروجی رله، تلفن کننده در صورت بروز هشدار.
  •  پشتیبانی از پروتکل HWg-Push جهت مانیتورینگ به صورت سنسور ابری از طریق پورتال آنلاین Sensdesk.com .

کاربردهای عملی

سیستم های حفاظتی ، امنیتی و نظارت بر پایه IP (سنسورهای خارجی)

سیستم های كنترل ورود و خروج افراد (Access Control)

استفاده در ساختمانهای هوشمند (BMS)

كنترل هوشمند اماكن و دوربينهاي مدار بسته

كنترل دماي سرد خانه ها ، كوره ها ، یخچالهای نگهداری دارو

كنترل مراكز مخابراتی ، مراکز دیتا ،موبایل ، دكلها و كانكسهاي مخابراتي

كنترل و مانیتور كردن محل نگهداری سرورها ، تجهیزات شبكه و ركها

کنترل و مانیتورینگ ژنراتورها از نظر سطح سوخت ، وضعیت ژنراتور و ups

سنجش و نمایش ولتاژ و آمپر مصرفی ،جریان هوا ، فشار ، نشت آب ، گاز و CO2

کنترل و مانیتورینگ مخازن آب ، روغن ، نفت و ...

قطع خودكار منبع تغذيه در صورت بروز دود و آتش و ...